12 patarimų sveikesniam gyvenimui

Sveika gyvensena

Norite gyventi sveikai ir laimingai? Tačiau nežinote, ką reikėtų daryti, kad pagaliau pakeistumėte savo gyvenimą teigiama linkme? Mes esame tam, kad jums padėtume. Žemiau pateikiame 12 sveikos gyvensenos patarimų, kurie palengvins jūsų tikslo siekimą.

  • Venkite mikrobangų krosnelėje šildyto maisto. Nors yra skirtingų nuomonių apie tai, kokią įtaką maistui daro mikrobangų krosnelėse skleidžiami spinduliai, vis dėlto yra akivaizdu, kad tai tikrai nėra pats geriausias maisto šildymo būdas.
  • Vartokite pakankamai vandens. Turbūt esate girdėję, kad kasdien reikia išgerti du litrus vandens. Nors tai nėra blogai, tačiau šis patarimas nėra visai teisingas. Trumpiau tariant, suvartojamo vandens kiekis tiesiogiai priklauso nuo kiekvieno iš mūsų individualiai. 90 kg sveriančiam žmogui reikia daugiau vandens nei tam, kuris sveria vos 50 kg.
  • Skaitykite maisto produktų etiketes. Tai reiškia, kad turėtumėte domėtis tuo, ką valgote. Šiandien daugelyje maisto produktų yra nemažai kenksmingų medžiagų, todėl stenkitės vartoti tik tai, kas yra natūralu ir sveika.
  • Maitinkitės subalansuotai. Šiuo atveju turima galvoje, kad kasdien turėtumėte suvartoti pakankamą kiekį baltymų, angliavandenių ir riebalų. Šis balansas taip pat tiesiogiai priklauso ir nuo jūsų kūno masės, amžiaus, sveikatos būklės, fizinio aktyvumo lygio ir kt. Jei iki šiol neturėjote jokios patirties sveikos mitybos srityje, tuomet galite pasinaudoti dietologų teikiamomis paslaugomis.
  • Neužkandžiaukite nesveiku maistu. Neretai žmonės, kurie stengiasi valgyti sveikus patiekalus, tarp pagrindinių valgymų užkandžiauja sausainiais, saldainiais, traškučiais ar kitu nesveiku maistu. Tai yra labai blogas įprotis, kurio reikėtų atsisakyti, jei norite gyventi sveikiau.
  • Nepraleiskite pusryčių. Galbūt ne kartą girdėjote aplinkinius sakant, kad jie nevalgo pusryčių, nes jie visiškai nesijaučia alkani. Tačiau dažniausiai pusryčių nevalgantys žmonės likusioje dienos dalyje atsigriebia su kaupu. Trumpiau tariant, jie viršija rekomenduojamą suvartoti maisto kiekio normą, o taip pat nepraleidžia progos ir užkandžiauti nesveiku bei greitu maistu.
  • Naudokite išmaniąsias technologijas. Išmaniosios apyrankės Fitbit galėtų būti vienas iš puikių ir efektyvių pasirinkimų. Tokių išmaniųjų prietaisų pagalba jūs galėsite lengviau nustatyti ir įvertinti savo progresą.
  • Venkite termiškai neapdorotų maisto produktų. Nors galite būti girdėję, kad maistą reikėtų valgyti tokį, koks jis yra, t.y. visiškai neapdorotą, šiandien vyrauja visiškai kitokia nuomonė. Todėl kur kas geriau, kad maistas būtų termiškai apdorotas.
  • Žinokite, ką reiškia skysčiai. Galbūt nustebsite, tačiau labai didelė dalis žmonių mano, kad skysčiais galima vadinti visą tai, kas yra skysta. Deja, bet kai kalbama apie rekomenduojamą suvartoti skysčių kiekį, turima galvoje vandenį ir žalią arbatą. Tik šie du gėrimai savyje neturi nei vienos kalorijos.
  • Nepamirškite ramaus ir pakankamo miego. Kiekvieno iš mūsų organizmui reikia poilsio. Jei manote, kad jums miego pakanka vos penkių valandų per parą, labai klystate. Žmogus turėtų miegoti bent aštuonias valandas, o miegas turi būti kokybiškas.
  • Sportuokite ir pasirūpinkite reguliariu fiziniu aktyvumu. Žinoma, ne kiekvienas iš mūsų mėgsta reguliarų sportą. Tikrai ne kiekvienam patinka lieti prakaitą sporto salėje. Tačiau sportą galima suprasti ne tik kaip sunkumų kilnojimą. Sporto šakų yra ne viena ir ne dvi, todėl pasirinkimas yra didžiulis. Galbūt jums patinka ramiai pasivaikščioti gryname ore? Jei taip, pabandykite savo tempą pagreitinti ir tam skirkite bent 30 minučių per dieną. Neilgai trukus pastebėsite akivaizdžius teigiamus rezultatus.
  • Stenkitės išvengti didelio streso. Stresas nepadeda mūsų sveikatai, todėl reikėtų pasistengti jo vengti. Jei nepavyksta išvengti stresinių situacijų, išmokite į problemas žvelgti su šypsena.

Time