Kaip išlaikyti normalų kūno svorį? Faktai, kuriuos reikia žinoti

Kiekvienas iš mūsų nori išlaikyti ne tik puikią sveikatą ar išvaizdą, bet ir normalų kūno svorį. Vis dėlto, bėgant laikui, šią užduotį įveikti gali būti kur kas sunkiau. Taigi, ką reikia žioti visiems, kurie nori išlaikyti normalų kūno svorį?

Po 30-ies sulėtėja medžiagų apykaita

skrandzio mazinimo operacijaBene vienas svarbiausių dalykų, kurį reikėtų prisiminti yra tas, kad sulaukus 30 metų, medžiagų apykaita ima lėtėti. Taigi, tai reiškia, kad nors ir nežymiai, tačiau turite pradėti atidžiau stebėti, ką ir kada valgote, vengti kaloringo maisto, riboti saldumynus, priešingu atveju, ant svarstyklių rizikuojate išvysti vis didesnius skaičius.

Kalorijų skaičių sumažinti visai nesunku

Dauguma žmonių puikiai žino, kad norint atsikratyti kelių kilogramų, pakanka nežymiai sumažinti kalorijų skaičių. Vis dėlto, tuo pat metu daugelis galvoja, kad tai padaryti labai sunku, tačiau viskas kur kas paprasčiau – varškę, pieną, sūrį, ledus, padažus pakeiskite liesesniais ir sutaupysite ne vieną šimtą kalorijų per dieną. Atsisakykite ir saldžių gėrimų bei sulčių – sutaupysite dar vieną kitą šimtą kalorijų.

Paveldimumas – dar ne nuosprendis

Jei jūsų giminėje yra daug nutukusių žmonių, labai tikėtina, kad ir jūs turėsite polinkį sverti daugiau nei įprasta. Vis dėlto, tuo pat metu verta prisiminti ir tai, kad artimiausių jūsų giminaičių padėtis dar nėra nuosprendis jūsų atžvilgiu, kadangi labai svarbios asmeninės jūsų pastangos. Taigi, nepamirškite saikingai maitintis, vengti riebių patiekalų, verta daryti iškrovos dienas bei neatsisakyti sporto – būsite patenkinti savo kūno linijomis.

Na,  o pabaigai belieka tik pridurti, kad net ir tuo atveju, kai jums atrodo, kad situacijos nebegalite suvaldyti, netikėtai priaugote svorio ir nepavyksta jo numesti, vis tiek yra išeitis. Tai – skrandžio mažinimo operacija, kurios metu sumažinamas skrandžio tūris. Dėl šios priežasties žmogui užtenka kur kas mažiau maisto, tad svoris netrukus ima mažėti. Kadangi tokia situacija trunka ne tam tikrą laiko tarpą, o išliekam ilgam, žmogus yra priverstas keisti ir savo mitybos įpročius mažinti įprastas porcijas, todėl užtikrinami ilgalaikiai rezultatai.

vytautas