KAIP ATSKIRTI TURINIO RINKODAROS SPECIALISTĄ?

Taigi, jūs nusprendėte savo svetainės turinį patikėti į profesionalo rankas. Tai yra sveikintinas žingsnis, jūs augate kartu su savo verslu. Šis būdas padės sutaupyti begalę laiko, tuo pačiu pagyvinti ir sukurti naują turinį. Tačiau nežinote kaip išsirinkti tinkamą turinio rinkodaros specialistą? Ne bėda, mes jums padėsime, šiame straipsnyje aptarsime svarbiausius faktorius, kurie yra svarbūs kiekvienam renkantis tekstų rašytoją.

KUR IEŠKOTI?

Straipsnių rašymas yra plačiai paplitusi paslauga. Todėl specialistų tikrai netrūksta. Savo paieškas galite pradėti “freelancerių”, tekstų rašytojų ar kitose “Facebook” grupėse. Šiose grupėse gausite rekomendacijų, žmonės patars ir padės išsirinkti. Taip pat, galite ieškoti “Google” ar kitose paieškos sistemose, pirmuose puslapiuose esantys tekstų rašytojai tikrai žino savo amatą.

Jei paprašėte bandomojo straipsnio, įsitikinkite, kad jame nėra gramatinių klaidų, ne vietoje veltui pridėtų kablelių ar stilistikos klaidų. Jei radote ne vieną klaidą, siūlyčiau vengti tokių tekstų rašytojų. Nes mano manymu, net ir paprasti SEO tekstai privalo būti tvarkingi.

PASIDOMĖKITE, KOKIUS TEKSTUS DAŽNIAUSIAI RAŠO

Paprašykite darbų “portfolio” ir įvertinkite jo anksčiau kurtus darbus. Ilgus metus dirbantis straipsnių rašytojas, tikrai bus prikaupęs tūkstančius tekstų. Tačiau atminkite, kad ne visus tekstus gali rodyti. Ne visi klientai nori, kad jų tekstai būtų rodomi kaip pavyzdiniai. Nes kartais, žmonės užsisakę tekstus juos panaudoja tik po pusės metų ar net vėliau. Tačiau bent kokiu atveju, kiekvienas tekstų kūrėjas turės ką parodyti, jei ne – sukurs pavyzdį.

AR SUTAMPA JUSŲ IR RAŠYTOJO AUDITORIJA?

Kartais surandate tekstų kūrėją kuris atitinka jūsų kainą ir patirtį. Tačiau jis rašė daugiausiai techninius straipsnius, bet jūs pardavinėjate grožio reikmenis. Ar tai problema? Ir taip ir ne. Viskas priklauso nuo žmogaus fantazijos ir noro parašyti išskirtinį, originalų ir įdomų straipsnį. Žinoma geriausia, jei pats straipsnių rašytojas yra jūsų prekės ar paslaugos pirkėjas. Tuomet jis išmano jūsų produktą ir žino geriausias jos savybes. Tokiu būdu sukurs visus jūsų lūkesčius ir norus atitinkantį straipsnį, kuriuo galėsite džiaugtis.