Kas yra SEO ir kam to reikia?

Turintys savo internetinius puslapius ar elektronines parduotuves visada tikisi, kad lankytojų srautas bus pakankamai didelis, ir SEO optimizacija tikrai visada gali padėti pasiekti pačių geriausių rezultatų. Jei savo internetinį puslapį susikūrėte dar gana neseniai, tikėtina, kad jums kyla įvairių klausimų, susijusių su SEO. Taigi, kokie klausimai yra dažniausi?

Kas yra SEO?

Tai yra darbas su tam tikru internetiniu puslapiu, norint jį iškelti į aukštesnes Google pozicijas. Potencialūs klientai, ieškantys tam tikrų prekių ar paslaugų, paiešką paprastai pradeda naudodamiesi Google paieška, ir tuomet, jei nesate atlikę SEO optimizacijos, naivu tikėtis, kad būsite gana aukštose paieškos pozicijose. Taigi, jūsų konkurentai yra randami kur kas greičiau, o to tikrai norėtųsi išvengti. SEO optimizacija padės jums pasiekti puikių rezultatų, ir tai gali padėti padidinti jūsų pardavimus.

Kaip tai atliekama?

SEO optimizacija yra dvejopa, vidinė ir išorinė:

Atliekant vidinę optimizaciją yra svarbu keliant straipsnius ar naujas prekes paminėti tam tikrus raktinius žodžius, pagal kuriuos potencialūs pirkėjai ar svetainės lankytojai gali ieškoti tam tikros informacijos arba reikalingų prekių bei paslaugų. Minint tam tikrus raktinius žodžius, pavyzdžiui, apatinis trikotažas, palanku jį išskirti boldu. Taip pat kartais yra galimybė paminėti raktinius žodžius, keliant straipsnį ar prekes (tai gali būti vadinama gairėmis, tags, raktiniais žodžiais ir pan.) Svarbu to nepraleisti, taigi, būkite atidūs, keldami straipsnius ar prekes.

Išorinė SEO optimizacija yra atliekama rašant SEO straipsnius. Tai galite daryti patys arba patikėti specialistams. Į kuo daugiau skirtingų internetinių svetainių (pageidautina, turinčių aukštą Pagerank, pavyzdžiui, 3-6), ir tai tikrai visada gali padėti pasiekti geriausių rezultatų. Žinoma, visada yra svarbu pagalvoti apie tai, kokie raktiniai žodžiai yra pagrindiniai. Pagalvokite apie tai, pagal kokius raktinius žodžius gali būti ieškoma tam tikrų prekių ar paslaugų, ir juos minėkite SEO straipsniuose. Persistengti nereikėtų: viename tekste turėtų būti ne daugiau nei 2 raktiniai žodžiai, kurie turi aktyvią nuorodą į jūsų internetinį puslapį.

Po kiek laiko yra pastebimi rezultatai?

Rezultatai paprastai yra pastebimi ne iš karto, ir paprastai pavyksta iškilti į aukštesnes Google pozicijas per mėnesį ar dar ilgesnį laiką.

Kokio rezultato galima tikėtis?

Koks bus rezultatas, tai priklausys nuo to, kiek SEO straipsnių patalpinsite. Kuo daugiau turėsite patalpinę straipsnių, tuo geresnių rezultatų galima tikėtis. Ar rezultatas bus toks, kokio ir tikitės, tai priklausys ir nuo konkurencijos: tikėtina, kad ir jūsų konkurentai deda pastangas, kad iškiltų į aukštesnes Google pozicijas, ir kuo konkurentų yra daugiau, tuo daugiau pastangų teks įdėti.

Iškilti į pirmąjį paieškos puslapį visada yra įmanoma, tačiau kartais tam reikia negailėti laiko ir pastangų: sistemingai siekiant šio rezultato, po kurio laiko galite atsidurti pirmajame paieškos puslapyje.

Kaip stebėti pasiektus rezultatus?

Galite stebėti pasiektus rezultatus internetiniame puslapyje https://www.google.com/webmasters/tools/, kur galite susikurti savo paskyrą ir stebėti, kokie įvyko pokyčiai per pastarąsias 30 dienų. Čia galėsite pamatyti, kelintose pozicijose esate pagal tam tikrus raktinius žodžius. Taip pat galėsite matyti, ar įvyko pagerėjimas ar pablogėjimas, ir žinosite, su kokiais raktiniais žodžiais vertėtų padirbėti.

Dėl kokių priežasčių gali nepavykti pasiekti norimo rezultato?

  1. Kartais yra dedama daug pastangų, tačiau nepastebima jokio situacijos pagerėjimo. Jei svetainė yra sukurta dar visai neseniai, svarbu yra tai, kad praneštumėte Google apie naują užregistruotą svetainę. Tai galite padaryti čia: http://www.google.lt/intl/lt/add_url.html. Kartais apie tai pamirštama, tad įsitikinkite, kad tikrai tai padarėte.
  2. Pernelyg didelė konkurencija tikrai ne visada leidžia pasiekti norimų rezultatų taip greitai, kaip norėtųsi, tad būkite kantrūs.
  3. Svarbu skirti pakankamai dėmesio pagrindiniams raktiniams žodžiams. Neretai yra daroma tokia pati klaida: straipsniai rašomi su labai įvairiais raktiniais žodžiais, ir tai ne visada gali padėti pasiekti geriausio rezultato. Pagalvokite apie tai, kokie raktažodžiai galėtų būti pačiais svarbiausiais, ir palanku juos susiaurinti: rinkitės ne raktažodį “drabužiai”, kuris yra tikrai labai platus, bet “drabužiai internetu”, “vyriškos kelnės”, “sportinės liemenėlės”, ir t.t.

Kiek tai kainuoja?

Tai priklauso nuo pasirinktų specialistų. Kainos gali būti labai įvairios. Galite naudotis paieškos sistema, ir tikrai rasite nemažai pasiūlymų. Taip pat galite apsilankyti internetinėje svetainėje http://seostraipsniai.eu/, ir čia rasite informacijos apie teikiamas paslaugas bei kainas. Beliks tik susisiekti nurodytais kontaktais ir susitarti dėl paslaugų teikimo.