Terralogistics – sklandžiam užsakymų valdymui

Terralogistics – viena iš sėkmingiausių bei populiariausių transporto sistemų rinkoje, kurios veikla apima ne tik transportą, tačiau bene visus įmonės viduje vykstančius su pinigais susijusius procesus bei gebanti pateikti vartotojams analizę. Ši įranga daugiausiai skirta verslui, kurio veiklos sritis susijusi su logistika, ekspedijavimu, prekių distribucija, bei turinčioms savo transporto priemones.

Viena iš Terralogistics funkcijų, kurios turi labai daug naudos – užsakymų valdymas. Viena iš didžiausių problemų, bet kuriame su transportavimu susijusiame versle yra grafikai bei jų laikymasis. Užsakymai neretai vėluoja, grafikai persipina ir be tinkamų resursų tiekėjai neretai vėluoja, prekės nebūna pristatomos laiku, krinta reputacija, suprastėja pirkėjų požiūris bei įvyksta grandininė neigiamų įvykių reakcija. To išvengti padeda šios transporto sistemos užsakymų valdymo modulis.

Su juo tampa daug paprasčiau stebėti grafikus, įsipareigojimus ir sudėlioti veiklos planus, kad sumažėtų vėlavimai arba jų nebeliktų. Papildomai prieigą turintys vartotojai gali stebėti finansinius užsakymų bei tam tikrų etapų rezultatus, valdyti pelningumą ir gauti duomenis, kurie padėtų priimti geriausius organizacinius sprendimus.

Kaip rašo oficialus Terralogistics lietuviškas puslapis, sistema „pasižymi lankstumu: leidžiama dirbti tiek su pilnais, tiek su daliniais kroviniais<…> Užsakymai gali būti automatiškai generuojami tarp įmonės padalinių arba skyrių. “. Visas sistemos veikimo principas yra pagrįstas efektyviu duomenų valdymu bei panaudojimu tam, kad sumažėtų laikas tarp užsakymų pateikimo ir vykdymo.

Būtent greitesniam tarpinių procesų vykdymui galite naudoti šią programą. Suformuokite visus reikalingus šablonus, o visus tolesnius etapus įgyvendinkite be jokio vargo, keliais paspaudimais.

Kol jūsų konkurentai vargsta investuodami į dar didesnius archyvus bei viską atlieka mechaniškai, išsiveržkite į priekį ir tapkite lyderiais su puikiu užsakymų valdymu.