
Gali pasirodyti neįtikėtina, tačiau Ispaniją pasiekti gabenant krovinius patogiausia sausuma, nes tai yra pigesnis būdas nei lėktuvu. Tačiau maršrutas šia kryptimi skaičiuoja daugiau nei 2500 kilometrų, o ją pasiekti galima kertant Lenkijos, Vokietijos ir Prancūzijos valstybes.
Pasak didžiulę patirtį sukaupusios pervežimo bendrovės siramis.lt, Ispanija nėra didžiausia eksporto lyderė. Todėl ir kroviniai kursuoja ženkliai rečiau nei kitų Europos šalių kryptimis. Pastebima, kad ne tokių tolimų reisų vežėjai mieliau paslaugas teikia pasinaudodami kitų partnerių paslaugomis.
Dėl tokio ilgo kelionės maršruto labai dažnai kroviniams gabenti pasitelkiami du vairuotojai, tokiu būdu galima važiuoti ilgesnes atkarpas. Taip kroviniai greičiau pasiekia Ispanijos karštus, o iš ten jau jūra gali keliauti į Tolimuosius Rytus, Afriką ar Ameriką. Taigi, esant poreikiui, Ispanija nėra galutinė krovinio stotelė, tiesa, reikia labai gerai išvystyti šiuos maršrutus.
Nepriklausomai nuo to, pilni kroviniai į Ispaniją keliauja kasdien, jeigu skaičiuosime visas Lietuvoje veikiančias pervežimo įmones. Tuo tarpu daliniai – šiek tiek rečiau, tačiau taip pat ganėtinai dažnai, imant bendrai Lietuvos mastu. Tai užtikrina nenutrūkstamą prekių ir maisto produktų pristatymą į Ispaniją ir iš ten. Verta paminėti, kad Lietuvos kryptimis iš Ispanijos keliauja daugybė egzotinių vaisių ir kitų maisto produktų. Tačiau šie maršrutai labiau priklauso nuo sezoniškumo ir galima sakyti yra dažnesni nei iš Lietuvos į Ispaniją.
Žvelgiant į krovinių gabenimo nuostatas ir reikalavimus, šia kryptimi vežamų prekių judėjimas vyksta gana laisvai ir nėra labai ribojamas. Tačiau, kaip ir visais atvejais, būtina žinoti, kokios prekės negali būti gabenamos šia kryptimi ar pasinaudojant Ispanija, kaip tiltu į tolimesnes šalis. Pagal poreikį gali būti teikiamos įvairių krovinių gabenimo paslaugos.