Tekstų kūrimas yra viena tų sričių, dėl kurios netyla ginčai ir vyrauja labai dviprasmės nuomonės. Vieniems – tai laiko švaistymas, beprasmis tekstų rašymas, kurių niekas neskaitys. Kitiems atrodo priešingai ir pačių valdomas internetines svetaines pastarieji yra linkę užpildyti turiniu maksimaliai. Tad kaip yra iš tikrųjų? Ar tekstų kūrimas ir gausus internetinės svetainės turinys iš tiesų reikalingas?
Turinys – kelias į žinomumą
Būtų galima teigti, kad neklysta antrieji. Tie, kurie mano, kad svetainė turėtų būti užpildyta turiniu ir tai turėtų būti atlikta kuo gausiau. Kodėl taip yra? Todėl, kad tekstų kūrimas tiesiogiai susijęs su valdomos internetinės svetainės žinomumu, matomumu paieškos sistemoje. Kitaip tariant – kuo internetinėje svetainėje daugiau turinio, kuo ji informayvesnė, kuo daugiau joje įdomios, naudingos ir prasmingos informacijos – tuo dažniau naršytojai ją aplanko, tuo dažniau rodo, rekomenduoja vieni kitiems, tuo plačiau dalijasi nuorodomis į patikusią, naudingą internetinę svetainę, mini ją komentaruose ir kt. O tai, kaip žinia, nepaprastai naudinga tos svetainės turėtojui, mat toks lankytojų elgesys yra tikrasis variklis pakilti į kuo geresnes pozicijas paieškos sistemoje. Vienas svarbus momentas – populiarumas turi būti teigiamas, o ne priešingai.
Teigiamas svetainės populiarumas – kas tai?
Kaip suprasti, kad internetinės svetainės populiarumas turi būti teigiamas? Kitaip tariant, lankytojus ji turi traukti ir žinia apie ja noriai dalijamasi turi būti dėl to, kad turinys yra patrauklus, informatyvus, įdomus, o ne priešingai, vien tik siekiant pajuokti ar įspėti vieniems kitus. Trumpiau sakant – turinys turi būti skaitomas visomis prasmėmis. Ir dėl to, kad yra įdomus, ir dėl to, kad yra taisyklingas, rišlus. O šiuos uždavinius geriausiai išspręs ne kas kitas, kaip profesionalai – tie, kuriems tekstų kūrimas yra gerai pažįstamas ir suprantamas. Tie, kurie gali pasirūpinti, kad internetinės svetainės tekstai ne tik puikiai atspindėto jos savininko idėjas ir norus, tačiau ir būtų tokie, kurie viliotų lankytojus užsukti, dalintis žinia vieniems su kitais ir tokiu būdu kelti teigiamo internetinės svetainės populiarumo rodiklius.