Buhalterinės apskaitos programa – verslui ir laisvai dirbančiam specialistui

Šiais laikais net ir turintys verslus gali patys vesti apskaitą. Kaip? Su geromis, patikimomis ir dažniausiai nei daug žinių, nei daug laiko nereikalaujančiomis programomis. Daugeliui patinka, kad tai yra kur kas pigesnė opcija. O tuo pačiu galima pačiam geriau įsigilinti į veiklos pajamas, išlaidas ir tuo pačiu pamatyti – kur dar galima pasitempti.

Tinkamai pasirinkta buhalterinės apskaitos programa padeda verslininkui sutaupyti daug laiko ir pinigų, tad smulkmeniškas jos vertinimas ir detalių pažinimas yra labai svarbus.

Ne visi gali sau leisti buhalterius

Verslo valdymo sistemos tapo reikalingos ypač šiuo metu, kai vis daugiau žmonių steigia gana mažus versliukus. Jie gali vystyti veiklas, labai puikiai išlaiko save ir galbūt dar vieną arba kitą darbuotoją, tačiau neuždirba tiek daug, kad galėtų sau leisti samdyti asmeninius buhalterius. Tokiu atveju atsiranda ir pasiūla, kuri sutaupo daug pinigų. Dar viena opcija yra buhalterinės įmonės, tačiau ir jų kainos daugeliui yra per didelės.

Buhalterinės apskaitos programos yra sukurtos taip, kad jomis naudotis būtų labai paprasta. Viskas orientuota į žmogų, kuris neturi  buhalterinės patirties. Žinoma, tai jam padeda greitai pačiam vesti apskaitą, fiksuoti svarbiausius rodmenis ir galiausiai sėkmingai padėti verslui uždirbti daugiau mažinant išlaidas. O buhalterio samdymas ir yra viena didesnių išlaidų, kuri maža verslui arba veikla gali būti sunkiai pakeliama.

Buhalterinės programos pasirinkimas

Augant poreikiui – visada auga ir pasiūla. Tai yra faktas. Taigi, verslininkai gali rasti labai platų verslo valdymo sistemų pasirinkimą. Kurios labiausiai tinka jiems? Tokios, kurios padeda išrašyti tik sąskaitas? O gal tokios, kurios turi kur kas daugiau funkcijų ir taip padeda pilnai vesti apskaitą ir sutaupyti daug laiko. Kiekvienas renkasi jam tinkamą variantą.

Svarbiausia yra nepamiršti, kad dažniausiai didesnis funkcijų kiekis taip pat reiškia, kad reikės skirti ir daugiau laiko programos pažinimui. Žinoma, galiausiai išmokus – vesti apskaitą pačiam bus lengva, tačiau įvertinkite – kiek laiko reikia skirti, kol pavyks pažinti jos valdymo niuansus.

Specialistų pagalba įmonės perregistravimo klausimais: kaip pasiruošti?

imoniu steigimas

Verslas – itin dinamiška, nuolat besikeičianti sritis, kurioje nėra nieko pastovaus. Įmonės auga, plečiasi, keičia savo veiklos specifiką, susijungia su kitais rinkos žaidėjais ir t. t. Tam reikalingas jų perkėlimas. Jį įmanoma atlikti tik su specialistų pagalba, kurie jus pakonsultuos visais įmonės perregistravimo klausimais. Jei norite, kad konsultacijos būtų kuo tikslingesnės, galite iš anksto pasiruošti šiam procesui. Kaip tai padaryti?

Kada reikalingos konsultacijos įmonės perregistravimo klausimais?

Pagal Lietuvos respublikos įstatymus, bendrovės perregistravimas reikalingas keletu atvejų. Tai atlikti būtina, jeigu pakeitėte buveinės adresą, ketinate keisti įmonės pavadinimą, norite padidinti arba sumažinti jos įstatinį kapitalą, keičiasi valdymo struktūra arba jums reikalinga, kad organizacijos įstatai atitiktų Lietuvos Respublikos Akcinių Bendrovių Įstatymą ir kitus svarbius nuostatus.

Privalomi dokumentai

Kad tinkamai pasiruoštumėte konsultacijai įmonės perregistravimo klausimais, svarbu žinoti, kokių dokumentų gali prireikti. Pavyzdžiui, keičiant adresą turi būti sušaukiamas akcininkų susirinkimas, gautas patalpų savininko leidimas, specialios pažymos „Apie nekilnojamojo daikto ir daiktinių teisių į jį įregistravimą nekilnojamojo turto registre“, kopija. Papildomai galite paruošti senosios įmonės redakcijos įstatus, atnaujintus rekvizitus, visas reikalingas JAR (juridinių asmenų registrų centro) formas.

Jeigu keičiate įmonės pavadinimą, dokumentacija labai panaši, tik papildomai turėsite parengti įmonės registravimo pažymėjimą bei gauti elektroninį sertifikuotą registro išrašą (ESI) ir surašytą naujojo antspaudo aktą.

 

Kas gali konsultuoti įmonės perregistravimo klausimais?

Įmonės perregistravimo klausimais konsultuoti gali teisinės bendrovės arba buhalterių įmonės. Jei neturite partnerių iš šios srities, rekomenduojama ieškoti įmonių, kurios dirba išskirtinai su civiline ir sutarčių teise arba komercine bei verslo teise. Tokiose įmonėse dirbantys teisininkai puikiai išmano visus šių procesų niuansus ir gali greitai bei efektyviai sutvarkyti visus reikiamus dokumentus bei juos priduoti atsakingoms institucijoms. Jei ketinate kreiptis į apskaitos ir buhalterijos paslaugas teikiančią bendrovę, įsitikinkite, kad tai pakankamai ilgai veikianti, kompetentingus darbuotojus turinti vieta, antraip procesas gali užtrukti pernelyg ilgai arba reikalauti didelio įsitraukimo, kuris gaiš jūsų brangų laiką.