Facebook ir Google reklama: Kuri naudingesnė?

Facebook reklamos kurimas

Šiuolaikinis verslas vis labiau keliasi į internetą. Todėl verslas ieško naujų būdų kaip pritraukti potencialius klientus ir išsiskirti iš daugybės konkurentų. Itin populiarios socialinės platformos suteikia žmonėms galimybę diskutuoti ir bendrauti įvairiais klausimais. Tam, kad pasiektų klientus, verslas neretai pasitelkia Google ir Facebook reklamos kūrimą.

Straipsnyje nutarėme palyginti dvi efektyviausias reklaminių kampanijų platformas internete – Google ir Facebook reklamas.

facebook* reklamos kurimas

Google ir Facebook – žinomiausios platformos

Tiek Google, tiek Facebook turi ir panašių, ir skirtingų efektų. Kalbant apie panašus, abi platformos suteikia galimybę akimirksniu pasiekti didžiulius kiekius žmonių ir leidžia pasirinkti auditorijos taikymosi galimybes.

Google – jau nuo seno yra daugelio žmonių kasdienybė ir tikras, neišsemiamas informacijos šaltinis internete. Ko gero pastebėjote, jog dabartiniais laikais paieškos sistema yra prikimšta reklamų.

Tekstinės reklamos, vaizdinės reklamos (randamos įvairiuose interneto puslapiuose) ar reklaminiai vaizdo klipai per Youtube. Visai tai yra Google reklaminio bloko dalis.

Turint omenyje faktą, jog Google yra toks įtakingas, faktas, jog čia reklamavimasis atneš garantuotos naudos.

Kita vertus, Facebook yra kur kas galingesnė platforma bendravimo ir artimumo prasme, taigi čia reklamos taip pat turės pasisekimo. Žmonės čia mažiau ieško turinio bei informacijos, tačiau vis tiek praleidžia nemažai laiko.

Statistika apie Google ir Facebook

Apie abi platformas galime rasti tikrai įdomių statistinių duomenų. Pavyzdžiui, Facebook kas mėnesį naudojasi apie 1.28 milijardo vartotojų, o tai yra beveik pusė iš visų (3 milijardai) interneto vartotojų.

Tai reiškia, jog vien per šį tinklą galite pasiekti beveik 50 procentų viso interneto. Neįtikėtina, tiesa?

Kuriant reklamas per Google, jūs turite galimybę taikytis į pasirinktą auditoriją pagal demografinę padėtį ir kitus parametrus – lokaciją, amžių, lytį, raktažodžius, kalbą ar naudojamus prietaisus.

Naudojant Facebook demografinė informacija būna dar svarbesnė – čia galima skelbimus dar labiau optimizuoti pagal žmonių veiklą Facebook platformoje, pomėgius ir t.t.

Tiek Google, tiek Facebook leidžia optimizuoti savo skelbimus mobiliesiems įrenginiams. Facebook suteikia galimybę kurti tiek iOS, tiek Android platformoms pritaikytus skelbimus.

Pati kompanija jau uždirba apie 22 procentus savo pelno vien iš mobiliųjų reklamų. Tuo tarpu “Google” uždirba net 46 savo pelno iš tokių reklamų. Taigi abi platformos turi geras taikymo galimybes bei aplikavimą tiek mobiliesiems, tiek kompiuteriniams įrenginiams.

Taigi, ar yra aišku kas geriau?

Galima rasti argumentų tiek vienai, tiek kitai pusei, tačiau aiškių nugalėtojų nėra. Google ko gero bus tinkamesnė platforma norintiems iškart parduoti (kaip ir byloja) statistika, tuo tarpu Facebook’e geriau kaupti sekėjų bendruomenę ir rinkti žmonių kontaktus.

Daugiau informacijos: https://easyseo.lt