SEO paslaugos – kodėl tai svarbu verslui?

Tarkime, kad esate internetinės parduotuvės ar kokio kito panašaus verslo vieneto atstovas ir svarstote, kodėl Jums turėtų būti reikalingas paieškos variklių optimizavimas. Galbūt esate nišinėje sferoje ir stiprių konkurentų beveik neturite, todėl „Google“ paieškoje ir taip turėtumėte būti pirmi, o galbūt iš viso net nesate pirmame jos puslapyje ir dabar svarstote, ar SEO paslaugos gali jus padaryti matomais internete. Iš tikrųjų, tai nėra skirtumo, nes jeigu turite svetainę, tai paieškos variklių optimizacija yra labai svarbi ir nesvarbu ar tai jau senai sėkmingai gyvuojanti, didžiulė organizacija, ar visiškai nauja ir dar neturinti daugybės klientų įmonė.

Kodėl taip yra? Pirmiausia, turbūt pati svarbiausia priežastis yra ta, kad SEO galima kontroliuoti. Juk kiekvienoje ir nesvarbu ar siekiančioje pelno, ar ne, organizacijoje yra daugybė faktorių, kurių kontroliuoti paprasčiausiai negalite: naujų konkurentų atsiradimas, klientų reakcija į naują prekę ar net pats pelnas. Bet SEO paslaugos gali padėti nuolatos išlaikyti reitingą. Tai reiškia, kad galite kontroliuoti kiek potencialių pirkėjų ateis pas jus į svetainę, kurie vienareikšmiškai gali padėti pardavimams, kurie galų gale pasirodo tame pačiame pelne.

Tiesa sakant, SEO paslaugos yra nemenka, bet tiesioginė investicija į jūsų internetinės svetainės matomumą ir pelningumą. Tai leidžia ramiau žiūrėti į ateitį, nes su nuolatine paieškos variklių optimizacija jūs tikrai sulauksite tinkamų lankytojų srauto ir tai padės Jūsų verslui augti. Turbūt tai yra rimčiausia priežastis, kodėl SEO yra svarbus ir čia visiškai nesvarbu, kuo Jūs ar Jūsų organizacija užsiima.

Internetinių paieškų svarba nuolatos auga, nes vis dažniau jas išbando ir nauji vartotojai, kurie turi labai specifinius poreikius ir galbūt Jūsų puslapis yra tas, kurio jie ieško. Žinoma, kad šiuo atveju galima išbandyti ir „AdWords“ arba kitaip vadinamas mokamas reklamas, tačiau atsižvelgiant į tai kaip paieškos varikliai yra nuolatos tobulinami, tai tikrai nepanašu, kad SEO greitu metu taps mažiau reikšmingas. Galų gale tai sprendimas, kuris įpareigoja, tačiau jo atnešamą naudą nėra taip sunku išmatuoti, todėl jo bet kada galima atsisakyti, bet per tą laiką atliktas darbas niekur nedings.

Daugiau informacijos rasite https://webstudio.lt puslapyje.

Neteisingai atliktas išorinis SEO optimizavimas gali sukelti didžiulių bėdų

Vos keletą metų skaičiuojanti viena naujausių marketingo priemonių SEO optimizavimas jau spėjo užsitarnauti itin gerą vardą. Daugelis žmonių šią rinkodaros paslaugą žino kaip vieną stipriausių, bei didžiausią atsiperkamumo garantiją teikiančią priemonę. Vis dėlto, nors nuomonių šiuo klausimu gali atsirasti daug, tačiau negalima nesuabejoti Google viešpatavimu internetinėje erdvėje. Būtent ši paieškos sistema sutraukia neįtikėtiną skaičių unikalių vartotojų kiekvieną dieną, todėl pasitelkimas šios paieškos sistemos savo verslo populiarinimui negali būti klaidingas pasirinkimas. Vis dėlto, ne viskas yra taip paprasta, kaip gali atrodyti. Yra vietų, kuriose derėtų būti atsargiems ir budriems, nes kitu atveju, galite prisidaryti didžiulių nemalonumų.

Kaip daugelis žino, SEO optimizavimas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: vidinės bei išorinės optimizacijos. Vidinė optimizacija yra paprasta, reikalaujanti tik šiek tiek techninių įgūdžių bei neatimanti daug laiko, todėl nusamdę specialistą puslapiui kurti, būsite ramūs, kad viskas atlikta teisingai. Kur kas sudėtingesnis procesas laukia išorinėje optimizacijoje. Jau neskaitant to, kad visas išorinės optimizacijos tikslas gali užtrukti nuo kelių mėnesių iki metų, priklausomai nuo konkurencijos, taipogi verta paminėti ir tai, kad laukia ir daugiau išbandymų, todėl viską atlikti privalote itin atsargiai bei kantriai. Išorinė optimizacija skirstoma į daug dalių, bet pagrindinės yra „Black hat SEO“ ir „White hat SEO“. Turbūt, jau iš pavadinimo lengva nuspėti, kad vienas iš jų yra blogas, o kitas geras. Kalbant plačiau, Black hat yra neleistinas ir uždraustas visų paieškos sistemų. Tai nelegalus spaminimas ir itin skubus puslapio populiarinimas, kas leidžia Google suprasti, jog viskas yra daroma dirbtinai. Jeigu jūs būsite išaiškinti, neabejotinai būsite nubausti ir apie pirmąsias paieškos sistemų pozicijas galėsite užmiršti. White hat – tai legalus bei leidžiamas SEO būdas, mėginant iškelti savo puslapį, tačiau privalote atminti, kad viskas turi būti daroma saikingai bei kantriai.

SEO galimybėmis nebeabejoja niekas, tačiau jeigu tikrai siekiate tik pačių aukščiausių rezultatų, privalote atsiminti, kad SEO optimizavimas – tai ne juokų darbas, kurį galite atlikti bet kaip. Viskas privalo būti daroma saikingai, kantriai bei nenaudojant jokių neleistinų priemonių, nes kitu atveju, galite užsitraukti Google rūstybę ir visiems laikams užmiršti apie savo verslo sėkmę.

Su SEO visur ir visuomet pirmi

Niekam ne paslaptis, kad verslo konkurencijos sąlygos yra itin nuožmios bei negailestingos. Kiekviena pramiegota akimirka gali tapti lemtinga, o kiekvienas laiku pastebėtas bei atliktas ėjimas gali atnešti didžiulę sėkmę. Patys verslai taip pat nuolatos varžosi dėl klientų bei jų gausos, o tam yra pasitelkiamos įvairios priemonės. Neskaitant to, kad vyksta didžiulė konkurencija tarp pačių prekių bei paslaugų, kas pasiūlys geresnę kokybę už mažesnę kainą bei kas patrauks pirkėjų dėmesį, taipogi vyksta ir šalutinė konkurencija marketinge. Čia verslai varžosi tarp vietos po saule, nes kuo geresnės marketingo pozicijos, tuo daugiau lankytojų įmanoma pritraukti ir taip džiaugtis didesniu pelnu. Vis dėlto, didžiausia dilema ir yra ta, kad daugelis tiksliai neapsisprendžia, kur labiausiai vertėtų orientuoti savo marketingą, tačiau iš tikrųjų atsakymas labai paprastas – internetas. Būtent čia yra sutinkamos didžiausios žmonių auditorijos, o kaštai yra patys mažiausi. Niekam ne paslaptis, kad Google pasaulyje gali pasigirti didžiausiu lankytoju srautu, todėl vertėtų stengtis būtent čia. Rezultatai visuomet yra puikiai pastebimi, o kaštai, palyginus, labai maži. Jeigu siekiate tapti rinkos lyderiais, SEO visuomet taps puikiu jūsų pagalbininku.
SEO pagrindinė paskirtis yra padaryti jus matomu internete. Daugelis, klaidingai, supranta, kad vos sukūrus tinklalapį, žmonės savaime jį pradės matyti, tačiau iš tikrųjų yra kur kas sudėtingiau, nei gali pasirodyti. Reikia, kad žmonės ne tik jus pastebėtų, tačiau ir įvertintų, manytų, kad tikrai esate kažko verti. Būtent čia didžiausią darbą ir atlieka SEO. Pripažinkite, matydami kokią nors svetainė pirmame Google puslapyje pačiame viršuje net nelabai abejojate šios svetainės turinio nauda, tai savaime atrodo, kaip naudingas dalykas. Būtent todėl ir privalote dirbti ties Google, kuri padės jums ne tik pritraukti milžinišką srautą naujų lankytojų, tačiau ir suteiks jūsų įmonei prestižą, kurį nėra taip lengva susikurti. Vis dėlto, šis darbas reikalauja ne tik daug pastangų, tačiau ir kantrybės. Apsišarvuokite kantrybe, nes šis procesas, kol atsidursite pirmuose Google puslapiuose, gali užtrukti net iki kelių mėnesių.
Neskaitant ilgo laiko tarpo, SEO visuomet yra puikus pasirinkimas kiekvienam, kuris siekia pinigus investuoti prasmingai. Susikursite didžiulį klientų ratą ir suteiksite įmonei prestižą, o viskas tik už vieno kainą. Su SEO visuomet būsite pirmi visur ir visada.

Kas yra SEO ir kam to reikia?

Turintys savo internetinius puslapius ar elektronines parduotuves visada tikisi, kad lankytojų srautas bus pakankamai didelis, ir SEO optimizacija tikrai visada gali padėti pasiekti pačių geriausių rezultatų. Jei savo internetinį puslapį susikūrėte dar gana neseniai, tikėtina, kad jums kyla įvairių klausimų, susijusių su SEO. Taigi, kokie klausimai yra dažniausi?

Kas yra SEO?

Tai yra darbas su tam tikru internetiniu puslapiu, norint jį iškelti į aukštesnes Google pozicijas. Potencialūs klientai, ieškantys tam tikrų prekių ar paslaugų, paiešką paprastai pradeda naudodamiesi Google paieška, ir tuomet, jei nesate atlikę SEO optimizacijos, naivu tikėtis, kad būsite gana aukštose paieškos pozicijose. Taigi, jūsų konkurentai yra randami kur kas greičiau, o to tikrai norėtųsi išvengti. SEO optimizacija padės jums pasiekti puikių rezultatų, ir tai gali padėti padidinti jūsų pardavimus.

Kaip tai atliekama?

SEO optimizacija yra dvejopa, vidinė ir išorinė:

Atliekant vidinę optimizaciją yra svarbu keliant straipsnius ar naujas prekes paminėti tam tikrus raktinius žodžius, pagal kuriuos potencialūs pirkėjai ar svetainės lankytojai gali ieškoti tam tikros informacijos arba reikalingų prekių bei paslaugų. Minint tam tikrus raktinius žodžius, pavyzdžiui, apatinis trikotažas, palanku jį išskirti boldu. Taip pat kartais yra galimybė paminėti raktinius žodžius, keliant straipsnį ar prekes (tai gali būti vadinama gairėmis, tags, raktiniais žodžiais ir pan.) Svarbu to nepraleisti, taigi, būkite atidūs, keldami straipsnius ar prekes.

Išorinė SEO optimizacija yra atliekama rašant SEO straipsnius. Tai galite daryti patys arba patikėti specialistams. Į kuo daugiau skirtingų internetinių svetainių (pageidautina, turinčių aukštą Pagerank, pavyzdžiui, 3-6), ir tai tikrai visada gali padėti pasiekti geriausių rezultatų. Žinoma, visada yra svarbu pagalvoti apie tai, kokie raktiniai žodžiai yra pagrindiniai. Pagalvokite apie tai, pagal kokius raktinius žodžius gali būti ieškoma tam tikrų prekių ar paslaugų, ir juos minėkite SEO straipsniuose. Persistengti nereikėtų: viename tekste turėtų būti ne daugiau nei 2 raktiniai žodžiai, kurie turi aktyvią nuorodą į jūsų internetinį puslapį.

Po kiek laiko yra pastebimi rezultatai?

Rezultatai paprastai yra pastebimi ne iš karto, ir paprastai pavyksta iškilti į aukštesnes Google pozicijas per mėnesį ar dar ilgesnį laiką.

Kokio rezultato galima tikėtis?

Koks bus rezultatas, tai priklausys nuo to, kiek SEO straipsnių patalpinsite. Kuo daugiau turėsite patalpinę straipsnių, tuo geresnių rezultatų galima tikėtis. Ar rezultatas bus toks, kokio ir tikitės, tai priklausys ir nuo konkurencijos: tikėtina, kad ir jūsų konkurentai deda pastangas, kad iškiltų į aukštesnes Google pozicijas, ir kuo konkurentų yra daugiau, tuo daugiau pastangų teks įdėti.

Iškilti į pirmąjį paieškos puslapį visada yra įmanoma, tačiau kartais tam reikia negailėti laiko ir pastangų: sistemingai siekiant šio rezultato, po kurio laiko galite atsidurti pirmajame paieškos puslapyje.

Kaip stebėti pasiektus rezultatus?

Galite stebėti pasiektus rezultatus internetiniame puslapyje https://www.google.com/webmasters/tools/, kur galite susikurti savo paskyrą ir stebėti, kokie įvyko pokyčiai per pastarąsias 30 dienų. Čia galėsite pamatyti, kelintose pozicijose esate pagal tam tikrus raktinius žodžius. Taip pat galėsite matyti, ar įvyko pagerėjimas ar pablogėjimas, ir žinosite, su kokiais raktiniais žodžiais vertėtų padirbėti.

Dėl kokių priežasčių gali nepavykti pasiekti norimo rezultato?

  1. Kartais yra dedama daug pastangų, tačiau nepastebima jokio situacijos pagerėjimo. Jei svetainė yra sukurta dar visai neseniai, svarbu yra tai, kad praneštumėte Google apie naują užregistruotą svetainę. Tai galite padaryti čia: http://www.google.lt/intl/lt/add_url.html. Kartais apie tai pamirštama, tad įsitikinkite, kad tikrai tai padarėte.
  2. Pernelyg didelė konkurencija tikrai ne visada leidžia pasiekti norimų rezultatų taip greitai, kaip norėtųsi, tad būkite kantrūs.
  3. Svarbu skirti pakankamai dėmesio pagrindiniams raktiniams žodžiams. Neretai yra daroma tokia pati klaida: straipsniai rašomi su labai įvairiais raktiniais žodžiais, ir tai ne visada gali padėti pasiekti geriausio rezultato. Pagalvokite apie tai, kokie raktažodžiai galėtų būti pačiais svarbiausiais, ir palanku juos susiaurinti: rinkitės ne raktažodį “drabužiai”, kuris yra tikrai labai platus, bet “drabužiai internetu”, “vyriškos kelnės”, “sportinės liemenėlės”, ir t.t.

Kiek tai kainuoja?

Tai priklauso nuo pasirinktų specialistų. Kainos gali būti labai įvairios. Galite naudotis paieškos sistema, ir tikrai rasite nemažai pasiūlymų. Taip pat galite apsilankyti internetinėje svetainėje http://seostraipsniai.eu/, ir čia rasite informacijos apie teikiamas paslaugas bei kainas. Beliks tik susisiekti nurodytais kontaktais ir susitarti dėl paslaugų teikimo.